Årsmöte – 2015

Årsmöte 2015I går var det dags för Odensbacken sportfiskeförening att ha årsmöte. Även fast lokalen var ny så hittade hela 21 stycken glada medlemmar rätt. Tackar Göte & Yvonne för att  tipset om lokalen. Den såg riktigt trevlig ut även om min visit tyvärr vart rätt så kort på grund av dubbelbokning. Själva årsmötet klubbades igenom ganska fort och fjolårets medaljer och pokaler delades ut. Det efterföljande fikat med smörgåstårta och bingospel antar jag vart lika lyckat som vanligt.

Vill passa på att tacka alla för det gångna året samt till förtroendet att ni satt mig ”bakom pennan” (sekreterare).

Nu tar vi nya tag för klubbmästerskapet i pimpel nu på söndag!

2 thoughts on “Årsmöte – 2015

1. Jan Norén

Jag tyckte att det var dags att dra mig tillbaks som sekreterare i klubben efter 28 år. Inte för att det varit jobbigt men är man närmare 70 än 65 så anser jag att ungdomen måste ges en chans. Och mina ”sportreferat” till verksamhetsberättelse har väl de flesta tröttnat på vid det här laget. Lycka till Albin på din nya post som sekreterare. Vi ses och hörs vid pimpelhålet och vid KANALEN.